Woensdag 06 januari 2021
Beste klant,
Ondanks de feestdagen voorbij zijn, ondervindt PostNL nog steeds vetraging. Dit heeft te maken met de harde lockdown, waarbij winkelstraten gesloten zijn. Er wordt hierdoor veel meer online besteld dan normaal. De vertraging is een stuk minder dan in December, maar het zou kunnen dat uw pakketje wat later wordt geleverd dan u gewend bent.
Wij hopen op uw begrip en geduld!
Liefs,
The M Bar
Woensdag 23 december 2020
Beste klant,
Zoals u wellicht heeft ondervonden, is de levering van uw pakketje vetraagd (geweest). 95% van de pakketjes is op tijd geleverd. Voor de overige 5% wiens pakket niet op tijd geleverd is, bieden wij een voucher aan die u kunt uitprinten en geven aan de ontvanger, zodat u niet met lege handen zit. Onze welgemeende verontschuldigingen voor het ongemak.
De voucher kunt u hier downloaden en uitprinten: https://www.thembar.nl/wp-content/uploads/2020/12/Gift-voucher.png
Wij wensen u desondanks fijne feestdagen toe!
Team The M Bar
Dinsdag 15 december 2020
Lieve klanten,
Door de nieuwe afgekondigde maatregelen van maandag 14 december verwachten wij een ongekende drukte bij PostNL. Doordat niet-essentiële winkels nu ook gesloten moeten blijven en vele mensen nog een cadeautje willen kopen voor kerst, wordt er een ongekende drukte verwacht bij PostNL. Met de huidige maatregelen in België en Nederland is de verwachting dat nog meer klanten online gaan winkelen. Voor kerst en ook voor boodschappen die niet gerelateerd zijn aan de feestdagen. Dat zal invloed hebben op de leverbetrouwbaarheid
Om deze reden hebben wij de laatste besteldag voor kerst veranderd van 20 naar 17 december. Plaats uw bestelling alstublieft zo snel mogelijk. Let erop dat wij geen zicht of grip meer hebben op de daadwerkelijke levertijd van het pakket; dit is aan PostNL. Wat wij wel kunnen doen is uw pakketje zo snel mogelijk produceren. Wij doen ons uiterste best hiervoor en werken dag en nacht om jullie producten zo snel mogelijk te bedrukken.
De afgelopen periode worden iedere dag maar liefst 1,5 miljoen pakketten verwerkt door PostNL. Een eindejaarsdrukte die met name wordt veroorzaakt door de jaarlijkse kortings- en feestdagen en gevolgen van de coronacrisis.
Natuurlijk hebben de wijzigingen in de processen door het in acht nemen van de maatregelen én de veiligheid en gezondheid van alle PostNL medewerkers hier ook invloed op. Ondanks dat PostNL het afgelopen jaar de capaciteit van haar netwerk flink heeft opgeschaald, bereikt deze op sommige momenten het maximum en kunnen niet alle pakketten direct worden verwerkt. De kans op vertraging is daarom groter. Carlos Mendes Aguiar vertelt hier meer over in onderstaande video en spreekt zijn waardering naar alle klanten klanten uit.
Kortom, houd er rekening mee dat er extra vertraging kan oplopen zodra je pakket ons magazijn verlaten heeft!
Fijne feestdagen & stay safe!
Team The M Bar