GARANTIE
Informatie monogram
Als jouw monogram een kleur heeft (goud, roségoud, zilver of anders), kan de kleur na verloop van tijd vervagen. Dit komt doordat het monogram bedrukt is met folie. Ondanks dat wij gebruik maken van hoogwaardige folie van Duitse makelij kan folie, dat bedrukt is op leer, op den duur vervagen. Dit varieert bij ieder product en door diverse manieren van het gebruik van het product. De stans op onze clutches kunnen bijvoorbeeld jaren meegaan; de stans op telefoonhoesjes een paar maanden, afhankelijk van het gebruik. Dit komt omdat de olie op je vingers de kleur desintegreert door voortdurende wrijving over de stans tijdens gebruik. Probeer dit dus zo veel mogelijk te vermijden. Voor meer informatie over de verzorging van onze producten, klik hier.
Als het monogram kleurloos is, gaat het echter voor altijd mee en vervaagt dus niet.
Garantie
Ons beleid is dat als het monogram binnen een bepaalde tijd na ontvangst van het product vervaagt, je het product terug kunt sturen om het opnieuw te laten bestempelen. Stuur ons eerst een berichtje op klantenservice@thembar.nl voor instructies en we doen dit graag opnieuw voor je!
Gebruik hiervoor de onderstaande tabel:
Product | Garantie op stans | Garantie op product |
---|---|---|
Telefoonhoezen | 2 maanden | 6 maanden |
Airpods-hoezen | 2 maanden | 6 maanden |
Paspoorthoezen & baggagelabels | 2 maanden | 6 maanden |
Sleutelhangers | 2 maanden | 6 maanden |
Portemonnees | 2 maanden | 6 maanden |
Tassen & toilettassen | 4 maanden | 10 maanden |
Valt jouw product buiten de garantie? Wij kunnen jouw monogram kosteloos opnieuw voor je bestempelen. Zo kun je jarenlang genieten van onze producten. Slechts de verzendkosten zijn voor jouw rekening.
Geen wettelijke garantie of verkopersgarantie
Bij oneigenlijk gebruik van het artikel, zoals bijvoorbeeld val-, stoot of waterschade, of bij verkeerde installatie of verkeerd gebruik, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie, vervanging of geld retour. Ook als het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel valt, bijvoorbeeld bij slijtage, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie, vervanging of geld retour. U kunt wel te allen tijde contact met ons opnemen hieromtrent. Wij bekijken graag samen wat er aan de hand is.