Het kan altijd voorkomen dat het product niet precies is zoals je had verwacht.
Is er iets rondom jouw bestelling niet helemaal goed gegaan? Geen probleem, we staan voor je klaar om het snel op te lossen. Ook bij ons gaat er weleens iets mis, maar we zorgen ervoor dat we het zo snel mogelijk rechtzetten.
Heb je een klacht of is er iets niet helemaal verlopen zoals je had gehoopt? Laat het ons weten! Stuur een e-mail naar klantenservice@thembar.nl met je ordernummer, een beschrijving van het probleem en, indien mogelijk, een foto ter verduidelijking. We helpen je graag verder!
Als we er samen niet uitkomen, kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link.
Daarnaast kunnen consumenten in de EU ook klachten aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je die via dit platform indienen.
We helpen je graag om samen tot een oplossing te komen!