Veel gestelde vragen

KLIK OP DE ONDERSTAANDE LINKS VOOR MEER INFORMATIE OVER:

  • Ons leer
  • Monogrammen: inspiratie en voorbeelden
  • Ons productieproces
  • Beschikbare letters en karakters

FAQ - VEEL GESTELDE VRAGEN​

Wat is de levertijd en wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Wij maken jouw bestelling gereed met zoveel mogelijk zorg en ieder product wordt met de hand bestempeld. Houd rekening met 2 – 5 (2 – 7 dagen rond de feestdagen) dagen levertijd doordat het vervaardigen van jouw product arbeidsintensief is. De levertijd is terug te vinden op de productpagina van het product. Je kunt erop vertrouwen dat het cadeau netjes op deze dag wordt geleverd door onze vervoerder.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Jazeker. Zodra jouw bestelling gereed is voor verzending, sturen wij een bericht per e-mail en kun je jouw zending traceren. Hou er rekening mee dat het kan voorkomen dat de de Track en Trace code de eerste paar uren nog niet werkt.  De zending is dan wel overhandigd is aan onze vervoerder, maar de zending zit nog niet in het systeem.

IK HEB MIJN PRODUCT EERDER NODIG. KUNNEN JULLIE EERDER LEVEREN?

Bij iedere productpagina staat de geschatte levertijd. Heb je het product eerder nodig? Neem dan contact met ons op. Wij doen ons best om jouw cadeau eerder en zo snel mogelijk te leveren.

Wat bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €3,95 voor Nederland en €8,95 voor België, ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket. Je hoeft geen extra verzendkosten te betalen als je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd. Bij bestellingen vanaf €75 in Nederland en €200 in België zijn de verzendkosten gratis.

Meer informatie over verzenden en retourneren vind je op deze pagina: https://www.thembar.nl/verzenden-retourneren/

 

IK HEB EEN FOUTJE GEMAAKT TIJDENS HET BESTELLEN. KAN DIT NOG VERANDERD WORDEN?

Heb je een verkeerd model hoesje besteld, verkeerde kleur aangevinkt of moet de tekst veranderd worden? Geef dit z.s.m. aan ons door. Indien we nog niet overgaan zijn tot het productieproces, dan kunnen wij dit kosteloos voor jou regelen. Als het product reeds geproduceerd en/of verzonden is, is retourneren helaas niet meer mogelijk (voor uitzonderingen, klik hier). Let er daarom op dat je de juiste bestelling plaatst. Kijk bijvoorbeeld eerst even goed welk toestel jij hebt. De verantwoordelijkheid voor het plaatsen van de juiste bestelling ligt namelijk voor 100% bij de klant.

KAN IK MIJN PRODUCT RETOURNEREN?

Ieder product wordt met de hand bestempeld en is op maat gemaakt voor jou. Retourneren is hierom niet mogelijk (wel zijn er uitzonderingen; voor onze retourvoorwaarden, klik hier).

HOE KAN IK VOOR MIJN BESTELLING BETALEN?

Je kunt met gemak betalen zoals je wilt: vooraf of achteraf. Bij betaling achteraf hoef je pas na ontvangst van je bestelling te betalen.

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

VOORAF

  • iDeal iDEAL
  • Paypal PayPal
  • Creditcard Creditcard
  • Bancontact / MisterCash Bancontact
  • SOFORT Banking SOFORT Banking
  • Apple Pay Apple Pay
  • of via handmatige overboeking. Hou bij handmatige overboeking rekening met 3 dagen extra levertijd van je bestelling. Wij leveren het product pas na ontvangst van de betaling.

ACHTERAF

  • Klarna Klarna Achteraf betalen. – betaal binnen 14 dagen

WAT HOUDT HET PERSONALISEREN IN?

Elk product wordt met zorg en oog voor precisie bestempeld met een door jou aangegeven naam, initialen (monogram) of tekst door onze vaklui. De letters worden door middel van folie diep in het leer gestempeld.

WAT KOST HET PERSONALISEREN?

Personaliseren van jouw product is gratis! 🙂

WORDT MIJN PRODUCT MET DE HAND GEMAAKT?

Ja, ieder product wordt stuk voor stuk gepersonaliseerd en het product wordt speciaal voor jou met de hand gestempeld in onze studio in Nederland. Elk item is uniek en er kunnen, mede doordat leer een natuurproduct is, kleine variaties in de afwerking zijn. Dit arbeidsintensieve proces leidt naar een prachtig resultaat! Voor meer informatie over het vervaardigen van jouw product, klik hier.

MAKEN JULLIE GEBRUIK VAN ECHT LEER?

Alle onze producten zijn gemaakt van 100% leer. Voor meer informatie over ons leer, klik hier.

WELKE LETTERS EN KARAKTERS KAN IK INVOEREN?

Je kunt zowel hoofdletters als kleine letters invoeren, en ook de symbolen . , ? ! – & ♥ |

HOE KAN IK HET HARTJE INVOEREN?

Op de computer: kopieer met de rechtermuisknop het hartje en plak hem in de invoerbalk.

Op de telefoon of tablet: je kunt eenvoudig een hartje via je Emoji toetsenbord invoeren in de invoerbalk.

WAT VOOR LETTERTYPE WORDT ER GEBRUIKT?

We maken gebruik van een chique, klassiek lettertype.

IS ER EEN SPATIE INGEVOERD OP DE FOTO?

Ja, de monogrammen op onze foto’s bevatten een kleine spatie van ongeveer 2-3 mm, afhankelijk van de gekozen letter. Wil je hetzelfde effect als op onze foto’s? Voer dan een spatie in tussen de letters. Voor meer inspiratie of voorbeelden van monogrammen, klik hier.

WAAR WORDT MIJN PRODUCT MEE GESTEMPELD?

Er wordt gebruik gemaakt van hoogwaardige folie van Duitse makelij in de kleur goud, zilver, roségoud of rood. De folie wordt diep in het leer gestempeld voor een prachtige en duurzame stans. Wil je liever geen kleurtje? Kies dan voor de optie “geen kleur”; je letters worden dan gestempeld zonder folie en je zult het reliëf duidelijk zien in het product. Voor voorbeelden van monogrammen met en zonder folie, klik hier.

WORDT DE FACTUUR MET DE BESTELLING MEEGESTUURD?

Er wordt geen factuur meegestuurd bij je bestelling, wel een pakbon. Je kunt dus gerust het cadeau gelijk bij de ontvanger laten afleveren, zo is het echt een verrassing

WAAR KAN IK MIJN FACTUUR OF BESTELLING INZIEN?

De factuur ontvang je bij de bevestigingsmail en je kunt deze ook altijd terugvinden in jouw account.

Wordt mijn bestelling in een geschenkverpakking geleverd?

Bij The M Bar geloven wij dat een cadeautje geven altijd een feest is, of het nou voor jezelf of een ander is. Daarom leveren wij al onze producten in een luxe, geschenkverpakking. Producten met dezelfde initialen worden gezamenlijk in een prachtige doos verpakt. Tevens wordt de prijs niet vermeld: je ontvangt bij je bestelling namelijk geen factuur, maar een pakbon waar er geen prijs op staat. Zo kun je je bestelling altijd meteen zenden naar de ontvanger van het cadeau. 

Je hebt de mogelijkheid om een selectie van producten alvast te bestellen voor hun commerciële lancering of voordat deze op voorraad zijn.

Alle artikelen waarvoor een pre-order mogelijk is, worden op de website uitdrukkelijk gemarkeerd en hierin vermeld als “Pre-order” of als “Nabestelling”.

Je kunt deze artikelen vooraf kopen en ontvangen voor de geschatte leveringsdatum die op de beschrijving van de productpagina staat vermeld, binnen 8 (acht) weken vanaf de verzending van de bevestigingsmail.

Indien jouw pre-order ook een niet-pre-order product bevat, zullen de artikelen tezamen verzonden zodra ze klaar zijn voor verzending.

Het bedrag van de pre-order producten wordt vooraf in rekening gebracht, ook al zijn deze producten niet klaar om te worden verzonden.

Bij elke verzending ontvangt u een e-mail met het trackingnummer van de verzending, zodat u deze kunt volgen.

WAT ALS HET CADEAU TOCH NIET HELEMAAL NAAR MIJN ZIN IS?

Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent met jouw product. We vinden het erg vervelend als je cadeau niet naar wens is geleverd. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice; wij helpen je graag bij het vinden van een passende oplossing. Samen komen wij er wel uit.