Verzenden, retourneren & Garantie
Verzending
Wij streven ernaar om je pakket binnen 1-2 (1-2 extra rond de feestdagen) werkdagen na bevestiging van je bestelling te versturen. Binnen Nederland wordt het pakket na het versturen vaak binnen 1-2 dagen geleverd. Wij leveren op alle woonadressen binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland.
Vanwege de drukte met de feestdagen kan het dat jouw pakket langer onderweg is. Wij vragen onze klanten om tijdig de bestelling te plaatsen.
Verzendkosten Nederland
De verzendkosten zijn €4,95, ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket. Je hoeft geen extra verzendkosten te betalen als je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd. Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis.
Verzendkosten België
De verzendkosten zijn €8,95 (tijdelijk €5,95), ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket. Je hoeft geen extra verzendkosten te betalen als je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd. Bij bestellingen vanaf €100 (tijdelijk €50) zijn de verzendkosten naar België gratis.
Track & Trace
Zodra we beginnen met het inpakken van je bestelling, sturen we je een e-mail met de afleverinformatie inclusief Track & Trace code. Hiermee kun je je bestelling volgen. Tevens kun je in je account de Track & Trace code inzien.
RETOURNEREN
Kan ik mijn bestelling retourneren of geld terugkrijgen?
Alle producten zijn gepersonaliseerd (permanent aangepast voor de klant) en op maat gemaakt volgens de door jouw opgegeven informatie. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retourneren.
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen! In geval van een product dat bij ontvangst defect of beschadigd blijkt te zijn, verzoeken wij je binnen 24 uur contact op te nemen met onze klantenservice en de foto’s van de beschadiging te mailen naar klantenservice@thembar.nl, zodat onze klantenservice meteen mee kan kijken. Wij zoeken dan graag met jou naar de beste oplossing!
Na het plaatsen van een bestelling, ontvangt je van ons een e-mail ter bevestiging. Controleer direct na het plaatsen van de bestelling indien alles klopt. Heb je bijvoorbeeld een verkeerd model telefoonhoesje besteld, een verkeerde kleur aangevinkt of dient de tekst veranderd te worden? Geef dit z.s.m. aan ons door. Indien wij nog niet overgaan zijn tot het productieproces, dan kunnen wij de bestelling kosteloos aanpassen. Indien het product reeds geproduceerd en/of verzonden is, is retourneren helaas niet meer mogelijk. De verantwoordelijkheid voor het plaatsen van de juiste bestelling ligt voor 100% bij de klant.
Ondanks grote zorgvuldigheid, kan het helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. Indien je, door een fout aan onze zijde, een ander product ontvangen hebt dan je besteld hebt, dan zorgen wij zo snel mogelijk samen met jou voor een passende oplossing. Afhankelijk van jouw artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Stuur een mailtje naar klantenservice@thembar.nl met de vermelding van het probleem en je ordernummer en onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling.